Przejdź do treści
Wczytuję...

Nie musisz dostarczać swojego sprzętu do nas osobiście, możesz go również nam przesłać - wystarczy, że odpowiednio opiszesz swój problem, przygotujesz przesyłkę i ją nadasz na nasz adres. Szczegółowa instrukcja wysyłki sprzętu do naszego serwisu wygląda w sposób następujący:

1. Dołącz do swojego urządzenia kartkę z opisem problemu oraz danymi kontaktowymi - niechaj będzie dołączona do urządzenia, razem z nim. Pozwoli nam to na szybką identyfikację urządzenia oraz jego właściciela, jak również ułatwi nam to proces naprawy.

2. Przygotuj przesyłkę w odpowiedni sposób - ważne jest to aby urządzenie owinąć najpierw w coś miękkiego, później twardego, później znów miękkiego i na końcu twardego. To bardzo ważne, gdyż w przeciwnym razem może dojść do uszkodzenia w transporcie. 

Sprzęt ostatecznie musi zostać spakowany w sztywny karton, w środku musi być uzupełniacz, który zamortyzuje uderzenia - może to być nawet gruba warstwa pogniecionych gazet. Samo urządzenie musi być dokładnie owinięte w coś miękkiego - albo wcześniej twardego - jak sztywny karton, potem folia bąbelkowa, następnie wypełniacz i sztywny karton. 

3. Nadaj przesyłkę na nasz adres:

Apple Fresh
ul. Świętokrzyska 32
00-116 Warszawa 
telefon 22 599 42 31

4. Skontaktuj się z nami - np. telefonicznie lub mailowo ( info at applefresh.pl )