Przejdź do treści
Wczytuję...

Tomasz

Ze względu na utrudnioną możliwość przemieszczania się po mieście, wynikłą z potrzeby wzajemnej izolacji społeczeństwa spowodowanej epidemią koronawirusa, wdrożyliśmy działania ułatwiające współpracę naszego serwisu z klientem. Dojeżdżamy i odbieramy sprzęt od klienta, a po wykonanej naprawie odwozimy z powrotem. Za tą dodatkową usługę nie naliczamy klientom kosztów dojazdu. Dojazd jest realizowany na nasz koszt, więc jeżeli nie jesteście w stanie wyjść z domu, możecie do nas zadzwonić i zamówić odbiór sprzętu bezpośrednio od was z domu.  

  • Speed

Zadzwoń do nas, przyjedziemy, odbierzemy, zdiagnozujemy, a gdy zaakceptujesz warunki - naprawimy, następnie bezpłatnie odwieziemy Ci Twojego Appla

Komentarze

Leave a Comment

Kod języka komentarza.